Karel Křesťan: Klíčem k úspěšnému startupu je zamilovat se do problému, ne do produktu

Karel Křesťan je spoluzakladatelem platformy Czech forge a průvodcem nově vzniklých startupů. Často těch, které ještě nemají do detailu vyjasněný produkt ani financování. Pomáhá zakladatelům vidět projekt v souvislostech, ověřit jeho životaschopnost i začít v malém a rozšiřovat krok po kroku. Karel vybudoval velmi úspěšnou softwarovou agenturu a nyní nasměroval síly na pomoc startupistům v […]

📚 Knižní recenze: Nikdo není sám

V novém dílu bookcastu Byznys vývar se tentokrát trochu vzdálíme od obvyklé byznysové literatury a vplujeme do vod beletrie. Daniela tentokrát doporučí knihu Nikdo není sám od české autorky Petry Soukupové. Název knihy sice odkazuje k ději, ale ukazuje i jiné poselství. Po jejím přečtení si totiž uvědomíte, že ať už máte v rodině jakékoliv […]

Lukáš Zeman: Jsme tlumočníci dat. Pomáháme firmám lépe se rozhodovat

Lukáš Zeman žije daty. Po více než desetileté kariéře ve společnostech Tesco a Rohlík, kde se právě anaýzou dat zabýval, se rozhodl postavit na vlastní nohy a založil společnost Kindle analytics. S tou je nyní na misi přinést do českých firem automatizaci kancelářské práce. Pro Lukáše reporty nejsou cílem. Ostatně prý je vlastně nikdo nemá […]

Martin Ekrt: Tvořit vlastní obsah bylo jedno z nejlepších rozhodnutí.

Martin Ekrt propojuje dva velmi rozdílné světy – stavebnictví a online marketing. Host dalšího dílu našeho podcastu totiž působí jako výkonný ředitel portálu NejŘemeslníci, ale také se stará o digitální komunikaci firmy Saint-Gobain, která portál přibrala pod svá křídla. S Martinem se v rozhovoru zastavíme u situace ve stavebnictví, kterou za poslední roky neuvěřitelně proměnil […]

📚 Knižní recenze: Jak udělat z dobré firmy skvělou

V nejnovějším dílu našeho bookcastu se Daniela s Lucií baví o knize, která sice vyšla už v roce 2001, ale myšlenky z ní i v dnešní době využijete na maximum. Kniha je vlastně dost podobně jako mastermind založena na sdíleném know-how. Autor totiž roky sledoval několik stovek firem, z nichž 28 dosáhlo svatého grálu jménem […]

Ondřej Pospíšil: V náboru je nejtěžší začínat pořád od začátku. AI to umí změnit

Jak může umělá inteligence pomoci v tak „lidském” oboru, jako je HR a recruitment? To nám v nejnovějším dílu podcastu Byznys nářez osvětlí Ondřej Pospíšil, Head of Customer Success startupu dream.jobs. Kariérní řešení pro firmy, které AI využívá k propojování uchazečů a vhodných pozic ve firmách, má obrovský potenciál, který s celým týmem hodlají naplnit […]

Edita Arabaszová: Strach může být spojenec. Vrací to radost do života

😨 Občas byste se vším nejraději sekli?  😨 Cítíte se tak trochu vyčerpaní?  😨 Nic vás netěší?  Podle Edity Arabaszové, se kterou jsme si povídaly v nejnovějším díle podcastu Byznys nářez, za to dost možná můžou vaše strachy či stres. Edita svoje klienty učí udělat si z nich pomocí psychosomatické metody spojence, které je posunou […]

Mirka Došlá: V televizi je to hukot, vykouzlíme interiér za 7 dní

Víc než příjemné téma nám v nejnovějším dílu podcastu Byznys nářez nastolila interiérová designérka Mirka Došlá. Mirka má pro estetiku a emoce, které umí vyvolávat, odjakživa slabost. Díky tomu její kariérní cesta vedla přes módu až k navrhování interiérů a homestagingu. Jejím cílem je kultivovat české domovy – jak totiž sama říká, úroveň našeho bydlení […]

Jan Vych: Právo je tu pro byznys, nikoliv byznys pro právo

Jan Vych už 18 let vede vlastní advokátní kancelář AK Vych & Partners. Současně s právy studoval také ekonomii. Díky tomu vnáší do řešení právních kauz i byznysový náhled, což je pro jeho klienty skvělý benefit. S Honzou jsme stihli probrat tolik témat, že vás čeká opravdu nabitých 38 minut. Dozvíte se třeba: ▪️ Jaké […]

Petr Remeš: I plastická chirurgie má své trendy  

Petr Remeš, host nejnovější epizody podcastu Byznys nářez, je CEO světově úspěšné firmy LIPOELASTIC, výrobce pooperačního prádla po plastických a estetických zákrocích. V rozhovoru s ním se dozvíte, jak funguje oblast plastické a estetické chirurgie, která pro LIPOELASTIC znamená hlavní zdroj zákazníků. Jaké jsou trendy, co jsou nejoblíbenější zákroky a jakou má pověst česká estetická […]