EXPERTNÍ BOARD
Mastermindová setkání

Poznejte CEO a majitele firem a sdílejte své zkušenosti z podnikání. Na boardu si ověříte, že děláte správná rozhodnutí a získáte čas na řešení byznysových témat.

partner-partnership-business-corporate
12 setkání

48 hodin setkávání s úspěšnými podnikateli a partnery na stejných pozicích.

performance-application-abilities-feature
Benchmark

Ověříte si svá řešení, porovnáte je s těmi, která používají druzí, a vyberete si to nejlepší.

testing-user experience-research-methodology
30+ šablon

Získáte konkrétní návody a postupy, které můžete hned použít.

partners-partnership-business-team
Noví přátelé, nový byznys

Mastermindová setkání přinášejí nová přátelství, která jsou klíčem ke společnému byznysu.

growth hacking team-business-strategy-plan-marketing
Setkání všech členů

Několikrát ročně se můžete setkat se všemi členy boardu –⁠ dalšími CEO a majiteli firem.

Co je mastermindové setkání?

  • Prostor pro setkávání úspěšných CEO a majitelů firem, 
  • místo pro vzájemnou výměnu zkušeností, informací a prověřených postupů,
  • možnost podělit se o své myšlenky, ale také problémy či nejistoty v podnikání s lidmi, kteří stejně jako vy vedou firmu,
  • čas pro ujasnění firemní strategie,
  • příležitost seznámit se se zajímavými kontakty, investory, dodavateli, mentory a možná i novými kolegy.

Jak setkání probíhá?

  • Scházíme se vždy jednou za měsíc na 4 hodiny.
  • Termíny setkání plánují členové společně dlouho dopředu.
  • Přicházíme s tématy, která nás zajímají nebo trápí.
  • Společně sdílíme své názory a zkušenosti.
  • Mentor a jeho odborný pohled poskytuje jistotu v dalších krocích.
  • Zveme vždy zajímavého hosta na dané téma, který je expertem ve svém oboru.

Co vám Expertní board přinese?

  • Zvýšení zisku firmy,  
  • snazší nábor lidí a jejich nižší fluktuaci,
  • zkušenosti a know-how z jiných oborů,
  • skupinu lidí, kteří vám rozumí,
  • možnost diskutovat jakékoliv téma v bezpečném prostředí boardu, 
  • nové obchodní příležitosti,
  • spojenectví s byznys partnery,
  • osvědčené postupy a strategie z jiných firem,
  • spolehlivé dodavatele,
  • inspiraci,
  • čas na strategii a zastavení se.