Tomáš Opatrný z firmy Stodkeram ví, že podnikání není sprint, ale maraton. A že ve výrobě se počítá každá zakázka, každý termín a hlavně – každý kus důvěry.
V podcastu Byznys nářez jsme diskutovali o tom, jak si udržet zákazníka i v nejistých časech a proč je kvalita pořád tím nejlepším marketingem.
Co si z epizody odnesete:
📦 „Udržet zákazníka znamená držet kvalitu, termíny a cenu.“
📦 Just-in-time není jen pojem – je to noční můra každého výrobního ředitele.
📦 Malé firmy přežívají, protože jsou rychlé, flexibilní a osobní.
📦 I v době krize se dá růst – když víte, kdo jste a co umíte.
Tomáš věří, že i malé české firmy b budoucnost obstojí, protože mají srdce – a to žádná automatizace nenahradí.
A je navíc velký optimista. “Nějak bylo, nějak bude a většinou to dobře dopadne. A jak říká můj kamarád, pokud to ještě není dobrý, znamená to, že to ještě nedopadlo!“
Pusťte si celý rozhovor a nechte se nakazit tímhle zdravým optimismem.
Celý díl si můžete poslechnout také na:

