Říkal, že nechce dělat politický marketing. Pak chvíli chtěl. A zase ho to přešlo. Proč? Poslechněte si další díl podcastu #ByznysNářez s Radkem Sittou, majitelem marketingové agentury BREAKIT.
Stihli jsme toho podstatně víc. My sami v rámci Expertního boardu často s členy řešíme situace, kdy je marketing a práce agentur zklamáním a nebo horkou bramborou k diskuzi.
Radek vás nechá nahlédnout hluboko k jádru oboru a vysvětlí vám, proč tyhle situace vznikají. Proč si myslí, že nejdůležitější je právě důslednost a trpělivost. Proč má značka dbát o svůj příběh. Proč neřešit jen logo, ale celý ten ekosystém.
Radek nezačínal v marketingu, ani to nebyl jeho celoživotní sen. Jeho cesta byla mnohem klikatější. Poslechněte si nás. 🙂
Celý díl si můžete poslechnout také na: