Martin Ekrt: Tvořit vlastní obsah bylo jedno z nejlepších rozhodnutí.

Martin Ekrt propojuje dva velmi rozdílné světy – stavebnictví a online marketing. Host dalšího dílu našeho podcastu totiž působí jako výkonný ředitel portálu NejŘemeslníci, ale také se stará o digitální komunikaci firmy Saint-Gobain, která portál přibrala pod svá křídla.

S Martinem se v rozhovoru zastavíme u situace ve stavebnictví, kterou za poslední roky neuvěřitelně proměnil covid, válka, ceny energií i inflace. Vysvětlí nám mimo jiné, proč může být pokles zakázek nakonec z určitého úhlu pohledu pozitivní věc.

Dalším tématem, které nemůžeme vynechat, je digitální marketing. Tady se dozvíme, proč v Saint-Gobain kladou důraz na to, aby si vychovali informovaného zákazníka, a jak to vlastně dělají. Martin rozebere strategii založenou na tvorbě kvalitního obsahu, o který se ve firmě starají sami. 

Poslechněte si nový díl podcastu Byznys nářez, čeká vás půlhodina plná zajímavých informací ze zákulisí stavebního byznysu.

Celý díl si můžete poslechnout také na