Kateřina Šrámková: Chci Čechy naučit kupovat vánoční ozdoby v létě

Příběh značky českých foukaných ozdob Koulier začal před téměř 2 lety. V té době hledala členka Expertního boardu 21 Kateřina Šrámková novou výzvu, kde by mohla něco nového tvořit a postavit se postcovidové depresi, která panovala všude kolem. Když se s manželem dozvěděli o osudu uzavřené sklárny na Vysočině, měli jasno. Rozhodli se zachránit pracovní místa, obnovit výrobu, a zachovat tak tradici sklářského řemesla v kraji.

Dnes se do malé vesničky Oflenda sjíždějí návštěvníci z celého Česka i ze zahraničí, aby se podívali, jak pod rukama zkušených mistrů vznikají ozdoby, které tradiční výrobu propojují s originálními vzory do tematických kolekcí. Jak Kateřina říká, chce českým foukaným koulím vrátit věhlas a naučit zákazníky kupovat ozdoby i v létě. Kateřina je ostatně s tématem Vánoc spojena již dlouho.

Více než 20 let vlastní a zvelebuje zámek Loučeň, kde v adventním čase předává s projektem Příběh vánočního stromečku atmosféru českých i zahraničních zvyků. Pojďte se zaposlouchat do byznysového příběhu, do kterého vás příjemně vtáhne nadšení a entusiasmus našeho hosta, Kateřiny Šrámkové.

V dalším dílu podcastu Byznys nářez se mimo jiné dozvíte:

Jak se buduje nová značka v oboru, který zasáhla energetická krize?

Jaké jsou trendy a zákazníci, když přijde na vánoční dekorace?

Jaký vzkaz by tato úspěšná podnikatelka dala svému 20letému já?

Celý díl si můžete poslechnout také na: