Jana Mádlová: Propiska jako firemní dárek stále frčí, náplně už dnes nikdo nevyměňuje

Členka Expertního boardu 21 Jana Mádlová, majitelka fullservisové marketingové agentury Alive, zažila se svou firmou dobu, kdy potisknout propisku barevným logem byl malý zázrak. Za 22 let, co pro klienty zajišťuje vše od vizitek, přes dárky, eventy a celý svět mezi tím, se ale technologie neuvěřitelně posunuly. 

Historická budova na Ruzyni, kterou Marie Terezie nechala postavit jako špejchar a která je nyní sídlem agentury, je tak doslova po půdu naplněná těmi nejmodernějšími mašinami.

Janina profesní cesta k vlastní agentuře nevedla napřímo, ale přes odbočku lékařství i korporátu. Evidentně to ale byla cesta správná. Poslední dva roky se firmě velmi daří, klienti o sobě chtějí dát vědět i offline – a na zájmu o služby agentury je to vidět. Jaké je tajemství jejího úspěchu, když řada konkurentů na trhu díky covidu zavírala krám?

 Co se také dozvíte:

🖊 Jaký ultimátní reklamní dárek dává agentura, která je sama vyrábí?
🖊 Co považuje za největší profesní úspěch?
🖊 Jaký zažila největší „byznys nářez“?

To všechno v dalším díle podcastu Byznys nářez s Lucií a Danielou.

Celý díl si můžete poslechnout také na: