Jaká je nejjednodušší cesta pro získání důvěry a budování vztahu s vaší cílovkou? Jak ušetřit za marketing a přitom stále generovat leady? Podle Jany Bártíkové, zakladatelky Linked Akademie, je LinkedIn odpovědí na všechny tyto otázky. Jana vám v nejnovějším dílu podcastu Byznys nářez vysvětlí, proč byste měli být na LinkedInu aktivní i vy a k tomu předá několik tipů, jak komunikovat tím správným způsobem. O čem jsme si s Janou ještě povídaly?
👉 Jak velká je na LinkedInu konkurence a co se dá očekávat do budoucna?
👉 Jak funguje všemohoucí algoritmus?
👉 Kdy začne dobrý obsah fungovat?
👉 Které formáty na LinkedInu nejvíc frčí?
Inspirativní je také Janino vyprávění o tom, jak se z Linked Akademie vyvinul její hlavní byznys, i když to původně nebylo tak úplně v plánu, nebo jaké aktuálně podniká kroky k tomu, aby pracovala jen 4 hodiny denně.
Celý díl si můžete poslechnout také na: