Když Jan Vorel, člen Expertního boardu 21 a majitel společnosti IPC Corporation, před 9 lety potřeboval nástroj pro pořádání webinářů, pro jistotu si ho vytvořil sám. Jeho platforma WebMeeting byla jednou z prvních v Česku a vznikala v době, kdy webináře byly převratnou novinkou ve vzdělávání a video obchodní setkání jen hudbou budoucnosti. Dnes už nemusí klientům vysvětlovat, že online schůzky šetří čas a dá se s nimi zvládnout dvojnásobek práce.
Jak říká, v onlinu je potřeba být vidět. S tím pomáhá klientům prostřednictvím tvorby webových stránek a především skrze návrh online obchodních strategií, sales funnelů. Firmám radí, jak pokrýt celý nákupní proces zákazníků na internetu. Spolupracuje se školami a nápady na vylepšení jistě čerpá i ze svých vlastních zkušeností – jako táta 5 dětí si zažil svůj díl online výuky.
V rozhovoru mimo jiné probereme:
🦅 Jak uspět při prodeji v onlinu?
🦅 Dá se přes internet prodat všechno?
🦅 Jaký byl Honzův největší byznys nářez?
Celý díl si můžete poslechnout také na: