Ilona Klímová: Muži s masem více experimentují. Steak nemusí být placatý flák masa

Pokud milujete maso a rádi si dopřejete třeba kvalitní hovězí nebo telecí, můžete si být jistí, že svoji zásluhu na obsahu vašeho talíře má i Ilona Klímová. Její společnost Aspius byla totiž před téměř 20 lety první, která přivezla prémiová masa a razila si cestu na český trh. A svoje místo na slunci si drží dodnes.

Dováží hovězí steaky, ryby, telecí a je největším dovozcem francouzské drůbeže u nás. Pod značkou Moje Maso dodává zboží do největších řetězců i online samoobsluh. Nově přidala do sortimentu také kvalitní vegetariánské produkty.

Její podnikatelský příběh začal na malé bretaňské farmě, kde pomocí komiksů Asterixe a Obelixe nejen pilovala francouzštinu, ale především propadla frankofonní kultuře, prostředí i produktům. Odtud byl jenom krůček, aby se stejně podnikavým manželem založila svoji firmu a naložila první palety masa směrem k nám. Ilonina cesta rozhodně nebyla procházkou růžovým sadem. Jak se vyrovnávala s tím, když se ocitla při rozjezdu podnikání se dvěma malými dětmi na vše sama a složenky neúprosně každý měsíc klepaly na dveře? Jak dlouho trvalo prosadit se v převážně mužském byznysu?

Dozvíte se v novém inspirativním dílu podcastu Byznys nářez s Danielou Kolomazníkovou a Lucií Libovickou.


Ilona Klímová mimo jiné prozradí:


🥩 Jak pomohl jejímu byznysu Zdeněk Pohlreich
🥩  Proč je bio vepřové dražší než bio hovězí
🥩  Jaký má názor na eko dopady masné produkce
🥩  …a co považuje za největší byznys nářez

Celý díl si můžete poslechnout také na: