Detail případové studie

Společnost myTimi pomáhá denně podnikatelům a firmám růst. Chcete se dozvědět, jak takových výsledků dosáhli? Přečtěte si jednu z případových studií.

Společnosti Monkey Mum jsme díky PPC reklamám zpětinásobili počet objednávek

Monkey Mum nás v dubnu 2021 pověřila správou marketingových kampaní pro Českou republiku, kde se nám během devíti měsíců podařilo zčtyřnásobit návštěvnost webu a pětinásobně zvýšit konverze. Cílem byla také expanze do zahraničí. V této případové studii se podíváme na to, jak probíhala naše spolupráce a jakých výsledků jsme dosáhli.

 

 

Za 9 měsíců jsme pětinásobně zvýšili počet objednávek 

Naše PPC kampaně generovaly 73 % veškeré návštěvnosti webu. I přesto, že jsme návštěvnost v prvních třech měsících snížili, z hlediska obratu jsme pomohli Monkey Mum vyrůst. Potvrdilo se tím, že jsou naše kampaně dobře optimalizované. Co dalšího se nám podařilo?

 

  • návštěvnost webu se zvýšila téměř čtyřnásobně 
  • počet objednávek vzrostl o 425 % 
  • měsíční tržby jsou vyšší o 333 % 
  • průměrný měsíční růst byl 25 %
 

 

Čím se Monkey Mum zabývá? 

Společnost Monkey Mum je česká firma, která nabízí výbavu pro šetrné mateřství. Jak sama zakladatelka říká, prodávají jen to, co by mělo být pro opičí mámy a jejich malé opičky nejdůležitější. To aby maminky s dětmi nezpůsobily přírodě „pěknou paseku“, pokud jim výbava slouží jen na jedno použití. Jako první na českém trhu nabízí také zábrany na postel, které chrání miminko před pádem. Jsou unikátní svou výškou a tím, že je můžete umístit po celé délce postele.

 

Proč nás Monkey Mum oslovila? 

Než nás Monkey Mum oslovila, spravovala si reklamy sama, ale tušila, že potenciál je mnohem větší. Její kampaně přiváděly návštěvníky, ale ne objednávky. Hlavním cílem proto bylo zvýšit prodeje, a to hlavně jednoho z produktů – zábran na postel. Do budoucna chtěla Monkey Mum také expandovat do zahraničí. 

 

Jak probíhala spolupráce? 

Vytvořili jsme návrhy kampaní, které jsme společně odsouhlasili. Nastavili jsme analytiku v Google Analytics, založili jsme Sklik a reklamní účet ve FB Business Manager. Zpočátku jsme pracovali s přesně stanovenou částkou, kterou jsme mohli pro PPC reklamy použít. Postupem času jsme získali důvěru a nemuseli jsme se ohlížet na maximální částky. A na výsledcích se to rozhodně projevilo. 

 

Co chystáme do budoucna? 

Cílem Monkey Mum je expandovat na zahraniční trhy. Kromě Česka e-shop funguje i na Slovensku a postupně oslovujeme zákazníky z Polska, Maďarska, Slovinska, Francie, Rakouska, Nizozemska, Itálie a Španělska. Prozatím jsme provedli test kampaně na Facebooku a Google Nákupech, díky kterému jsme získali přehled o potenciálu jednotlivých trhů, a po dvou měsících dosahujeme například v Polsku slušných výsledků.  

 

Jak spolupráci hodnotí CEO Monkey Mum? 

„S myTimi spolupracujeme už rok. Za tu dobu zpětinásobili našemu e-shopu počet objednávek a s tím související obrat. Každý měsíc také přinášejí nové nápady, jak prodeje posunout vpřed a co udělat líp. Cením si profesionálního, ale zároveň přátelského přístupu. Nemůžu si vynachválit rychlou dobu odezvy a skvělé výsledky, a to nejen v České republice, ale koncem roku 2021 i v dalších zemích EU. Jednoduše doporučuji.“  

– Lucie Janauer, CEO Monkey Mum s.r.o. 

 

Chcete také zvýšit návštěvnost webu a konverze? 

Správně nastavené PPC kampaně pomůžou růstu vašeho podnikání. Návštěvnost webu, noví zákazníci nebo zvýšení konverzí? Poradíme si s každým cílem, protože se v marketingu vyznáme. Ozvěte se nám pro nezávaznou konzultaci.

 

Staňte se certifikovaným partnerem

Zařaďte se mezi elitu byznysu a navažte spolupráci s klienty, kteří jsou na stejné úrovni jako vy.