Detail případové studie
Zajímají vás reálné případy z praxe, se kterými se musel tým CXTech potýkat? Podívejte se na případové studie.
Akutní migraci Exchange serveru zvládneme během několika hodin
Popis
Zoufalý klient nás oslovil s problémem nefunkčního mailového serveru po neodborné instalaci. Okamžitě jsme mu dokázali vyjít vstříc. Provedli jsme nezbytné specializované kroky, nastavili a rozchodili posílání mailů v řádech hodin od zavolání.
Naše práce
9:00 pondělí ráno – telefon: „IT od známého udělal špatně aktualizace Exchange serveru a od soboty jim nechodí e-maily, jsou rozhodnutí přejít od O365, stihnete to provést?“
9:30 – domluva s panem majitelem
9:45 – zaslání nabídky na naši práci
10:00 – potvrzení objednávky
11:00 – založená Office 365 konzole, nastavené 2fa na admina, vytvořené účty, nakoupené licence
11:30 – domluva na dalším postupu s panem jednatelem a potvrzením postupu
12:00 – pokus o vytvoření migration pointu pro migraci e-mailů ze starého serveru
12:30 – opravy serveru jsou nepoužitelné, databáze Exchange serveru je ve špatném stavu, velké množství chyb, opravy nefungují
12:45 – nastavení exportu zbylých souborů ze serveru jako záloha
13:00 – report situace, všichni zaměstnanci mají naštěstí e-maily zálohované v Outlooku, takže je bude možné exportovat ručně
13:30 – nastavené DKIM pro ověřování e-mailu + nastavení SFP
14:00 – přepnutí MX záznamů
15:00 – společně s kolegy přehození a vytvoření nových profilů + import a export dat všem uživatelům ve firmě
16:30 – ověřená funkčnost nových e-mailů
Další den proběhlo doladění přesunutí složek v Outlooku, nastavení jazyka podpisů atd. Klient spokojený a nakonec rozhodnutý, že převezmeme ke správě celou firemní síť.
Staňte se certifikovaným partnerem
Zařaďte se mezi elitu byznysu a navažte spolupráci s klienty, kteří jsou na stejné úrovni jako vy.