Detail případové studie

Zajímají vás reálné případy z praxe, se kterými se musel tým CXTech potýkat? Podívejte se na případové studie.

Akutní migraci Exchange serveru zvládneme během několika hodin

Popis

Zoufalý klient nás oslovil s problémem nefunkčního mailového serveru po neodborné instalaci. Okamžitě jsme mu dokázali vyjít vstříc. Provedli jsme nezbytné specializované kroky, nastavili a rozchodili posílání mailů v řádech hodin od zavolání.

Naše práce

9:00 pondělí ráno – telefon: „IT od známého udělal špatně aktualizace Exchange serveru a od soboty jim nechodí e-maily, jsou rozhodnutí přejít od O365, stihnete to provést?“

9:30 – domluva s panem majitelem

9:45 – zaslání nabídky na naši práci

10:00 – potvrzení objednávky

11:00 – založená Office 365 konzole, nastavené 2fa na admina, vytvořené účty, nakoupené licence

11:30 – domluva na dalším postupu s panem jednatelem a potvrzením postupu

12:00 – pokus o vytvoření migration pointu pro migraci e-mailů ze starého serveru

12:30 – opravy serveru jsou nepoužitelné, databáze Exchange serveru je ve špatném stavu, velké množství chyb, opravy nefungují

12:45 – nastavení exportu zbylých souborů ze serveru jako záloha

13:00 – report situace, všichni zaměstnanci mají naštěstí e-maily zálohované v Outlooku, takže je bude možné exportovat ručně 

13:30 – nastavené DKIM pro ověřování e-mailu + nastavení SFP

14:00 – přepnutí MX záznamů

15:00 – společně s kolegy přehození a vytvoření nových profilů + import a export dat všem uživatelům ve firmě

16:30 – ověřená funkčnost nových e-mailů

Další den proběhlo doladění přesunutí složek v Outlooku, nastavení jazyka podpisů atd. Klient spokojený a nakonec rozhodnutý, že převezmeme ke správě celou firemní síť.

Staňte se certifikovaným partnerem

Zařaďte se mezi elitu byznysu a navažte spolupráci s klienty, kteří jsou na stejné úrovni jako vy.