Detail případové studie

Lead Magnet pomohl společnosti Baria vyladit interní a následně marketingovou komunikaci. Díky Lead Magnetu společnost zabodovala ve specifickém zákaznickém segmentu.

Pomohli jsme zabodovat společnosti Baria

Společnost Baria je předním českým distributorem špičkových přístrojů a produktů pro vědu, výzkum a zdravotnictví. 

Aby mohla Baria začít pracovat na akvizičních kampaních pro získání nových leadů a zvýšení tržního podílu, bylo potřeba nejprve unifikovat komunikaci napříč všemi využívanými kanály a posílit vnímání značky.

V rámci workshopu s managementem společnosti jsme si specifikovali současný i budoucí positioning značky, vytyčili jsme si základy a způsob komunikace, a hlavně jsme si vytyčili hlavní hodnoty a USPs společnosti, které jsme se rozhodli posílit a akcentovat pro přesné ukotvení značky. 

Výstupem workshopu byl komunikační manuál, který začala využívat hlavně oddělení, která komunikují se zákazníky, jako např. zákaznická podpora či obchodníci. Na základě vzniklého komunikačního manuálu jsme dále také upravili webovou prezentaci, e-mailovou komunikaci a další materiály. 

Prostředí, ve kterém se klient pohybuje, je velmi konzervativní. Repositioning značky mu pomohl se odlišit, přinesl mu nové obchodní příležitosti a pomohl mu rozšířit pokrytí businessu v ČR.

Staňte se certifikovaným partnerem

Zařaďte se mezi elitu byznysu a navažte spolupráci s klienty, kteří jsou na stejné úrovni jako vy.