Detail případové studie

Janina Staehelin nastavuje profesionální osobní prezentaci tak, aby byl klient vidět, aby jeho obraz i mediální výstupy působily konzistentně a podtrhovaly osobnost klienta. Ukazuje světu, v čem je klient jedinečný a dává o tom vědět.

Janina pomáhala Daniele Kolomazníkové nastavit osobní prezentaci už v roce 2020, a tak se s námi v krátkém rozhovoru Daniela podělí o zkušenosti a výsledek. 

Rozhovor s Danielou Kolomazníkovou o spolupráci s Janinou

Danielo, co bylo prvotním impulzem, že jsi začala spolupráci s Janinou?

 

Měla jsem na počátku dvě myšlenky: chtěla jsem se přiblížit lidem, na které jsem neměla dosah, a zároveň jsem věděla, že mediálnímu světu nerozumím. Po setkání s Janinou jsem si řekla, že to zkusím s profesionálem. 

 

Jak to probíhalo?

Janina se podívala na to, jak jsem se prezentovala do té doby a navrhla, jak to může vypadat v budoucnu. Vypíchla mé silné stránky, navrhla obsah, způsob komunikace a také mediální kanály. Hodně jsme debatovaly o tom, koho chci svými výstupy oslovit, jaký dojem chci vyvolat – to bylo v počáteční fázi to nejdůležitější. Pak navrhla vizuál – od vizitek po profesionální fotky. Naplánovaly jsme, jak a které kanály budu využívat (Facebook, LinkedIn, Instagram, web, blogy…), na co se soustředit. Celá počáteční fáze trvala pouhé tři měsíce a s výsledkem jsem byla moc spokojená. Jedním z důležitých výstupů také bylo, že jsem se naučila dobře interagovat s novináři

 

Co ti to s odstupem času přineslo?

 

Jsem spokojená s tím, že mám veškeré výstupy sladěné a mám na ně dobrou zpětnou vazbu. Mám široký životní záběr, a tak mě uklidňuje, že vím, čemu se mediálně věnovat a čemu ne. Pozitivní je, že se mi začali ozývat potenciální klienti, se kterými jsem se dříve neznala. Byznysově mě to posunulo hodně nahoru. 

Staňte se certifikovaným partnerem

Zařaďte se mezi elitu byznysu a navažte spolupráci s klienty, kteří jsou na stejné úrovni jako vy.