Detail případové studie

Služby individuální konzultace a mentoringu s Janou Bártíkovou využila i Lucie Libovická a Daniela Kolomazníková pro Expertní board 21. Na otázky odpovídala Lucie Libovická.

Zkušenost Lucie Libovické s Linked Akademií

Lucko, jakou máš zkušenost s Linked Akademií?

Do Linked Akademie jsem se přihlásila před 2 lety, abych si vyladila svůj osobní profil. Přesvědčila jsem se o tom, že má smysl investovat čas a energii do LinkedInu. Můžu se tak seznámit s lidmi, které bych normálně nepotkala. Když jsme pak v roce 2020 s Danielou zakládaly Expertní board 21, rozhodly jsme se pro osobní konzultace k nastavení firemní strategie. Díky tomu se nám po několika měsících podařilo udělat z LinkedInu zdroj zajímavých kontaktů a klientů.

V čem vidíš největší přínos spolupráce?

S odstupem vidím, že jsme s Danielou a copywriterkou Danou Belušovou ušetřily hodně času a energie při hledání vlastních cest. Jana nám pomohla se strategií i nalezením osobních témat, které jako ambasadorky komunikujeme. Dostaly jsme hodně praktických tipů. Přivedla nás na cestu autentické podpory značky v době, kdy se ještě nosilo generické sdílení firemních linkedinových postů. Díky jejím zkušenostem a radám narostl dosah i počty sledujících hodně rychle a náš obsah zajímá čím dál víc lidí. A to nás moc těší.

Máte nějaká konkrétní čísla?

Za necelé 2 roky od startu mám cca 7500 sledujících, Daniela skoro 2500 a samozřejmě na tom dál pracujeme. Máme i příklad virálního příspěvku, kterému v Linked Akademii říkají „ledoborec”.  Pěkně příznačně, hodný toho jména, to u mě byl post z listopadu 2021, kdy jsem se začala otužovat v kádi s ledem. Měl 65 tisíc zhlédnutí a takřka tisíc reakcí v soukromých zprávách. I na základě tohoto populárního příspěvku a následného zájmu jsme úspěšně naplnili kurzy otužování s guru biohackingu Liborem Mattušem. I to LinkedIn umí – je to známka toho, že dodáváme kvalitní obsah, který má přesah. Takže podobné „vybočení z byznysové polohy“ přinese inspiraci, která ve výsledku s podnikáním úzce souvisí.

Vyzkoušely jste i něco dalšího z LinkedIn nástrojů?

Ano, začaly jsme vydávat LinkedIn Newsletter a během krátké doby se přihlásilo k přímému odběru více než 1800 lidí. Kdo někdy budoval databázi kontaktů, ví, že to je velice hezké číslo. Newsletter se nám na LinkedInu ukazuje jako zajímavý nástroj, jak podpořit značku.

Pro koho je spolupráce s LinkedIn Akademií podle tvých zkušeností vhodná?

Doporučila bych ji hlavně firmám a podnikatelům, kteří chtějí „šlápnout” do sociálních sítí a z Linkedinu vytěžit co nejvíc. Stále moc firem to nedělá a nebo nedělá správně, takže to může být konkurenční výhoda a cesta, jak získat nové klienty. Je vidět, že tým Linked Akademie přichází z byznysu a právě přínos pro podnikání mají jako top prioritu. Spolupráce není o knižních poučkách – naopak, Janin tým sleduje novinky a dokáže srozumitelně předat množství praktických návodů a inspirace, které využijete při tvorbě vlastního obsahu.

 

Staňte se certifikovaným partnerem

Zařaďte se mezi elitu byznysu a navažte spolupráci s klienty, kteří jsou na stejné úrovni jako vy.