Detail případové studie

S největším prodejcem chovatelských potřeb Super zoo, který má prodejny po celé ČR a Slovensku, spolupracujeme již od března 2021. Jak se firmě během 9 měsíců podařilo získat neuvěřitelných 98 500 sledujících uživatelů a udržet si tak dlouhodobě titul nejúspěšnějšího firemního účtu na českém TikToku?

Super zoo jako nejúspěšnější firemní účet na českém TikToku

Na začátku naší spolupráce jsme dostali za úkol pomocí organického dosahu zvýšit povědomí o značce a vytvořit další komunikační kanál, prostřednictvím kterého bude Super zoo přinášet sledujícím kvalitní obsah. Rozhodli jsme se vsadit na edukativní obsah o zvířatech – výsledky z prvního měsíce spolupráce si můžete pročíst v naší předchozí case study

Dlouhodobý cíl spolupráce: Zvýšit povědomí o značce a edukovat uživatele.

Firma využila služby tvorby videí a správu účtu na TikToku.

 

Výsledky po devíti měsících spolupráce

  • 138 vyprodukovaných videí
  • 11 320 879 zhlédnutí videí
  • 32.15 % průměrní zhlédnutí daného videa
  • 1 127 599 celkem likes
  • 29 375 celkem komentářů
  • 14 971 sdílení
  • 98 500 sledujících
  • 22.97 Kč za 1000 zhlédnutí (CPM)
  • 26.73 Kč za 1000 oslovených uživatelů
 

Celá spolupráce se Super zoo začala v březnu 2021 díky webináři, který pravidelně pořádáme pro podnikatele. Po bezplatné konzultaci jsme se rozhodli vyhovět všem podmínkám ze strany klienta a vzít si jejich účet na starost. Při důkladné analýze silných i slabých stránkách účtu jsme se rozhodli sestavit novou komunikační strategii, která je převážně založená na edutivním obsahu, příležitostných soutěžích a autentických reakcích pracovníků obchodů na dotazy v komentářích.

Strategie zahrnovala tvorbu celkem 130 videích. V prvních dvou měsících jsme zveřejňovali téměř každý den několik videí. Dohromady bylo v prvním měsíci vypublikováno  60 edukativních videí, které měly za cíl masivní brandawareness. V následujících 7 měsících do konce roku 2021 jsme z důvodu několikanásobného naplnění KPI´s z prvních dvou měsíců a také kvůli udržitelnosti a konzistenci aktivního vydávání zúžili produkci na 10 videí měsíčně. Samozřejmě jsme dle plánu začali implementovat i další koncepty, jako jsou soutěže či videoreply, které měly rozšířit portfolio videí a navýšit aktivního zapojení oslovených uživatelů. 

 

Díky této konzistentní aktivitě účtu jsme dosáhli velmi uspokojivých výsledků. Jeden z významných posunů byl také v navýšení měsíčního průměru dokoukatelnosti videí, která se až ztrojnásobila (nejslabší měsíc 9,9% vs. nejlepší 29,7%). Jelikož jsme byli s výsledky klienta velmi spokojení, naši tvůrci jako bonus pro klienta vytvořili celkem 8 videí navíc. Koneckonců jedna z našich hodnot v TikTokuj.cz je „givers gain“, tedy dávat víc než je po nás žádáno, protože nám to prostě dává smysl.

Staňte se certifikovaným partnerem

Zařaďte se mezi elitu byznysu a navažte spolupráci s klienty, kteří jsou na stejné úrovni jako vy.