Finanční analýza workshop Expertní board 21

Jak na to, aby podřízení plnili úkoly řádně a včas!

Kolik energie a času vás stojí, že musíte ve firmě neustále připomínat úkoly?
Že rozvoj stojí, pokud se do něj nevložíte osobně?
Že opakujete totéž třikrát – a stejně se nic nezmění?

Není to o lidech. Je to o systému.

Na praktickém workshopu s Pavlem Nýčem získáte ověřený rámec a konkrétní nástroje, díky kterým:

  • úkoly ve vaší firmě budou dokončené řádně a včas,
  • projekty poběží i bez vaší osobní kontroly,
  • rozvoj nebude stát na vás, ale na systému.

Co se naučíte?

  • rozlišit různé typy úkolů a pracovat s nimi tak, aby byly dokončené,
  • odhalit hlavní příčiny, proč se úkoly nedotáhnou (a nastavit prevenci),
  • evidovat, zadávat a kontrolovat úkoly i projekty tak, aby se opravdu staly,
  • sestavit a řídit firemní portfolio projektů, které na sebe logicky navazuje,
  • nastavit nebo delegovat nástroje pro efektivní řízení a kontrolu.

Co si odnesete?

  • interní pravidla pro práci s úkoly a projekty,
  • jasný postup, jak zavést změny krok za krokem,
  • doporučení SW nástrojů, které fungují v praxi.

Kdo vás workshopem provede?

Pavel Nýč

Pavel Nýč – zkušený CEO, byznysman a konzultant firemních procesů.
Vybudoval a vedl nakladatelství Fragment, spoluvlastnil a rozvíjel síť knihkupectví Booknet/Knihcentrum.cz a působil jako ředitel sítě Luxor. Dnes pomáhá firmám nastavovat funkční systémy řízení a je mentorem CEO v několika expertních boardech.

Podrobnosti o akci:

Detaily workshopu

5.11. 2025, 9:00–15:00
Kongresové centrum Praha
Maximálně 8 účastníků – osobní přístup zaručen
Cena: 6 843 Kč + DPH (členové) / 9 797 Kč + DPH (nečlenové)
V ceně: materiály, občerstvení, oběd

Registrujte se zde: