Marketing ktery prodava

Marketing, který prodává

Jak efektivně propojit obchod s B2B marketingem pro vyšší zisk? Přesně to se dozvíte na našem čtyřhodinovém workshopu zaměřeným na sílu ABM (Account Based Marketing).


Ukážeme si, jak si určit a zacílit na ty nejhodnotnější klienty, jak sladit práci jednotlivých týmů ve vaší firmě i kolik na tom všem můžete ve výsledku vydělat.


Nečeká vás jen suchá teorie, ale především cesta od jejího pochopení, přes konkrétní aplikace a postupy, až k jasnému akčnímu plánu. Váš pohled na B2B marketing už nikdy nebude stejný!

Co se na workshopu dozvíte?

  • Proč tradiční marketing plýtvá vašimi penězi: Představíme si koncept „obráceného trychtýře“, který změní váš pohled na trh. Ukážeme vám, jakým způsobem s ABM dosáhnout vyšší návratnosti investic i v jakých případech je pro vás tou správnou cestou.
  • Jak stvořit jednotný „Revenue Team“: Spočítáme si, kolik peněz stojí neshody mezi marketingem a obchodem. Představíme si koncept SLA (Service Level Agreement), jasnou dohodu pro efektivní spolupráci.
  • DNA vašeho ideálního klienta: Podíváme se na to, jak by měl vypadat váš ideální klient, proč je vhodné si ho správně definovat i jak se k němu dopracovat. A hlavně to, jakým způsobem a nástroji s ním dále pracovat.
  • Mapování nákupního výboru: Zboříme mýtus o jediném „decision-makerovi“ a naučíme se identifikovat všechny klíčové hráče ve firmách, na které cílíte – od šampiona po blokátora.
  • Cvičení v praxi a akční plán: Všechny dílčí kroky si projdeme na konkrétních příkladech – abyste na závěr workshopu měli jasnou představu o akčních krocích, kterými můžete během následujících 30 dnů začít s implementací ABM strategie ve vaší firmě.

Proč je workshop vhodný právě pro vás?

  • Jste marketingový nebo obchodní ředitel/manažer. Už vás unavují „války“ mezi marketingem a obchodem a chcete je konečně sladit pro maximální zisk a kratší prodejní cykly. Zjistíte, jak přestat plýtvat rozpočtem a cílit na to podstatné.
  • Jste majitel firmy nebo CEO. Hledáte efektivní strategii růstu a chcete se ujistit, že vaše investice do marketingu a obchodu přinášejí maximální návratnost. Tento workshop je klíčem k propojení vašich firemních procesů.
  • Řešíte marketing nebo péči o zákazníky v B2B firmě. Chcete se naučit, jak identifikovat a oslovit ty správné firmy a klíčové osoby v nich s nabídkou, která je skutečně zaujme a přinese výsledky. Získáte hmatatelné nástroje pro vaši práci.
  • Máte pocit, že váš marketing „střílí naslepo“. Ukážeme vám, jak vyměnit rybářskou síť za precizní lov s harpunou a cílit na vysoce hodnotné zákazníky.

Zdeno Konečný – CEO marketingové agentury Krejta

Zdeno je zkušený marketér a CEO marketingové agentury Krejta, která pomáhá B2B i B2C klientům z řady rozličných odvětví. Zaměřuje se komplexní marketingové služby, které klientům skutečně pomáhají a podporují jejich dlouhodobý, strategický růst.

Za svůj život získal Zdeno řadu zkušeností nejen s marketingem, ale právě také s obchodem, ať už coby majitel a ředitel své agentury, nebo při door-to-door prodeji v USA, který absolvoval více než 8 000 obchodních
schůzek. V konkurenci 2 000 prodejců z celého světa tehdy dosáhl 56. nejlepšího výsledku – a získané dovednosti a poznatky z psychologie prodeje se svým týmem dodnes aplikuje i u svých klientů.

Praktické informace:

Termín: 14. 10. 2025 od 9 do 13 hodin
Místo konání:  Kongresové centrum Praha
Cena pro členy: 2 470 Kč bez DPH

Cena pro nečleny 3 470 Kč bez DPH

Chci si rezervovat místo: