Hostem dnešního Byznys nářezu je Josef Jelínek, Managing Director společnosti Miele pro Česko a Slovensko. Miele, prémiová značka domácích spotřebičů, letos oslavila neuvěřitelných 125 let na trhu! Josef má za sebou cestu přes Coca-Colu a Adidas a nyní stojí v čele společnosti, která mění pravidla hry nejen v oblasti spotřebičů, ale také v oblasti udržitelnosti a inovací.
Jaké výzvy na něj čekaly a co ho na této cestě nejvíce baví? 🎧
🔑 Klíčové momenty:
- Jak se Josef přizpůsobil změně z rychloobrátky a sportu do světa domácích spotřebičů.
- Proč Miele testuje své výrobky na životnost 20 let a drží náhradní díly po dobu 15 let.
- Jak technologie AI a udržitelnost hýbou světem domácích spotřebičů.
- Co obnáší strategie „méně je více“ a jak mohou menší spotřebiče přispívat k ekologii.
- Jak Josef čistí hlavu na motorce a proč miluje fitness.
Nenechte si ujít příběh o inovacích, vizích a dlouhověkosti, který vás přivede k zamyšlení nad budoucností technologií. 🚀
Celý díl si můžete poslechnout také na: