S čím dokážeme pomoci?
Umíme ušetřit spoustu času lidem, kteří pravidelně plánují směny. Ruku v ruce s tím jde i úspora nákladů a zejména to, že se manažer nebo majitel může věnovat aktivitám, které mají přímý vliv na byznys.
Zjednodušeně se dá říct, že aplikace www.planujsmeny.cz:
- automaticky naplánuje směny – na začátku se vloží data o pracovníkovi a algoritmus pak promítne do plánování všechny požadavky a možnosti (např. maximální počet hodin v měsíci, kdy může pracovník pracovat)
- elektronicky eviduje docházku
- je k dispozici on-line pro všechny zaměstnance a manažery – mohou notifikovat naplánované směny, žádat o změnu, manažer má okamžitý přehled o tom kdo – kde – je
- aplikace předává automaticky exporty do účetnictví, připraví k tisku honorářové listy
Jeden z velkých přínosů aplikace je to, že manažer netráví čas neefektivně plánováním směn, ale může se věnovat tomu, co je jeho hlavní práce – věnuje se lidem, rozvoji byznysu, klientům. V případě, že je nutné, aby plánování směn přebral nový kolega, zapracování je velmi rychlé. Není nutná detailní znalost provozu a lidí, díky algoritmu je všechno mnohem jednodušší.